Open Brief aan de Burgermeester van Amsterdam. Namens het Comite Asbest en Dieseldampen-GVB Amsterdam

20 september 2015 07:35 uur
Geachte heer van der Laan,
Met meer dan grote interesse heb ik het artikel gelezen over uw inzet voor de Amsterdamse Brandweer betreffende het erkennen van kanker als beroepsziekte, ik kan niet anders zeggen geweldig.
Minder geweldig is dat ik al meer dan een jaar geleden u om hulp heb verzocht betreffende de Asbest en Dieseldampen bij het GVB, na het verdwijnen van de Directeur, Bart Schmeinck waar wij nog mee in gesprek waren, werd alles stil gelegd, en bij het GVB begon men stommetje te spelen. De Directie weigert met ons te praten, de gemeente Amsterdam, tja, daar hebben wij een gesprek mee gehad in december 2014. In mei 2015 krijgen wij een brief waarin staat dat er weer een onderzoek komt en in december zou daar de uitslag van komen We zijn dan gewoon weer een jaar verder. Bron: Dichtbij.nl 17-09-2015. Lees verder>>>>